دانلود فیلم هیچکاک / تروفو Hitchcock/Truffaut 2015 دوبله فارسی

/10
(No Ratings Yet)

نامشخص ( )

| 2016 | فیلم خارجی | مستند |نامشخص (نامشخص)

کارگردان :

نویسنده :

ستارگان :

نمره منتقدین
توسط metacritic.com
رده سنی
فروش کلی
( دلار)


دانلود فيلم فیلم هیچکاک / تروفو Hitchcock/Truffaut 2015 با لينک مستقيم کيفيت بالا

Download Movie Hitchcock/Truffaut with direct link And free

پيش نمايش فيلم اضافه شد به همراه دوبله فارسي

دوبله شده در امور دوبلاژ سیما

نام فيلم به فارسيهیچکاک / تروفو

تاريخ انتشار: ۳۱ مارس ۲۰۱۶

کيفيت: BRrip 1080p

محصول کشور: فرانسه | آمریکا

ستارگان: Wes Anderson, Mathieu Amalric, Peter Bogdanovich

کارگردان: Kent Jones

ژانر: مستند

گویندگان: اشکان صادقی، علی باقرلی و …

امتياز IMDb: 7.4

دانلود : دانلود با سرعت بالا – رايگان

خلاصه داستان فيلم:

در این مستند هیچکاک / تروفو فیلسمازان مختلف از جمله مارتین اسکورسیزی، دیوید فینچر، ریچارد لینکلیتر و… در مورد اینکه چگونه نبوغ سینمایی آلفرد هیچکاک و کتابی در وصف او به قلم فرانسوا تروفو، آنها را تحت تاثیر قرار داد صحبت میکنند…

آلفرد هیچکاک، مظهر سینما
ساختن فیلم های جدی و عمیق، آسان تر از فیلم های تجاری قراردادی است. آگاهی من وادارم می کند که تجاری کار کنم… در سینما، کارگردان باید با بهای گزافی خود را بیان کند.این بها، سرگرمی است.
هیچکاک

هیچکاک همچون هر هنرمند راستین و دلمشغول، خود را با آثارش بیان می کند اما بسیار غیر مستقیم و نامرئی؛ در پس سرگرمی. او تنها کسی است در سینما که می تواند میلیونها نفر را در سراسر جهان سرگرم کند و تکان دهد. تماشگر او را تجسم خود می داند. هیچ فیلمسازی مانند او جذابیت و سرگرمی را اینچنین با هنر نیامیخته و عجین نکرده. آثار او مطلقاًسرگرم کننده اند و مطلقاً هنر؛ هنر فراگیر مردمی. او عام و خاص را متحد کرده و به ما می آموزد چگونه سرگرم شده و از هنر لذت ببریم و هشیارشویم. فیلمسازی برای او نه خودنمایی است، نه ادا و ادعای هنرمندانه. او هنرمند است؛ هنرمندی بزرگ. پس نیاز ندارد خود را تفسیر کند و اثرش را. در مصاحبه های گوناگون و مفصلش نه تنها خود را هنرمند نمی نامد ndash; همچون فورد و برگمان و..ndash; که فقط به جنبه های تکنیکی کارهایش می پردازد و از هر تعبیر و تفسیر و توضیح واضحات”هنرمندانه” اثر سر باز می زند و در جواب می گوید : ” این فقط یک فیلم است.” از خود ، زندگی و دغدغه هایش چیز مهمی نمی گوید. یک داستان دو خطی سر هم بندی شده دربارۀ ترس از پلیس در شش سالگی اش را مرتب تکرار می کند . داستانی ndash; اتفاقاً سینمایی-که معلوم نیست متعلق به دنیای خیال اوست یا دنیای واقعی اش.
موضوعتمام فیلم های او داستان تقابل یک انسان معصوم و عادی با دنیای غیر عادی- و مدرن ndash; پر آشوب و مملو از گناه و ترس است. داستان جابه جایی آدمها و دنیایشان- واقعیت و خیالآنها- و درگیری دائمی خیر و شر در وجود انسان. داستان های هیچکاکی از سینما نشات می گیرند.
هیچکاک منتقد جدی و شوخ طبع مدرنیسم است.در فیلم های او نظم زندگی مدرن و ثبات ظاهری آن با کوچک ترین چیزی به هم می ریزد و کائوس رخ می دهد؛ و چهره واقعی کرخت کننده و فاسد کننده آن نظم بر ملا شده و تعلیق که حکومت بی ثباتی است حادث می شود. تعلیق-سوسپانس- هیچکاکی شوک لحظه ای نیست و شکل فَنری اش ادامه می یابد. تعلیق پل بین واقعیت و خیال است؛ بین یک لحظه قبل و یک لحظه بعد است؛ دستکاری در زمان حال است؛ بسط زمان حال استمراری و کند کردن آن است بین آینده های استمراری احتمالی متضاد؛ بین بودن حال است و وسواس آینده. تعلیق ثبات ناپایداری است.همین است که اضطراب می افریند و دلهره ممتد. تعلیق فقط یک روش نیست ،بخشی از نگرش و جهان بینی هیچکاک است.
هیچکاک آدم عادی است نه روشنفکر، اما نخبه و نابغه که برای تماشاگر عام معمولی فیلم می سازد. تماشاگر روشنفکر پس از آن می آید. آثار او هم برای مخاطب عام است و هم خاص. اما او همچون فورد از هر گونه آلودگی روشنفکری به دور است. خودش می گوید: ” من آدم های عادی را دوست دارم. آدم های عادی ای که در ماجرایی غرق شده اند”.فیلم های او در عین حال بسیار هم شخصی اند. از این حیث بسیار شبیه هموطنش شکسپیر است و همچون او برای عامه می سازد، اما خود را از یاد نمی برد؛ و دغدغه ها- و ترس های ndash; همیشگی خود را.
بزرگترین ابداع گر فرم در سینما، استاد مکان ، فضا ، اشیا و جزئیات به درستی محتوا را در فرم می بیند و می آفریند. فرم ndash; و سبک- او با نگاهش به زندگی و هنر و جهانش در هم آمیخته و در خدمت جابه جایی خیال ، واقعیت ؛آرزو ، کابوس؛ شوخی، جدی؛ رئالیزم و سور رئالیزم ، کلاسیسیزم و مدرنیزم عمل می کند.
هیچکاک هنرمند ترس است و اضطراب. و آثارش نمایشی کردن این ترس ها و غلبه بر آنهاست. ترس در آثار او وحشت انسان مدرن است.ترس از جهان ناامن، ترس از روزمرگی ها و عادت ها. ترس از پیچ و مهره شدن و از خود بیگانگی. ترس از رام شدن ، ترس از خطر و تسلیم. ترسِ از دست دادن خویشتن . ترس از عشق و نیاز به آن. ترس از سقوط. ترس زنده ما از مرگکه در کنار ما با نیروی فراوان زیست می کند.
غنای آثار هیچکاک را می توان به رهایی از قید خودآگاهی و حرکت به سوی شناخت ناخودآگاه و آزادی پی گرفتن انگیزش های ضمیر ناخودآگاهش نسبت داد. این با تلقی او نسبت به مدیوم سینما کاملاً مرتبط است و منطبق.
” رویا خود نوعی دیوانگی و دیوانگی نوعی رویاست “. (شوپنهاور). راز سینما ndash; و راز هنر- تجربه کردن و زیستن رویاست، که خود نوعی دیوانگی است. اما زندگی شاید فقط می بایست رویایی باشد. رویا ، رنج و سرمستی آن. و سینما مدیوم رویاست.
همشهری ۲۴، شماره ۱۲، فروردین ۹۲
مسعود فراستی

گالري فيلم هیچکاک / تروفو

دانلود پيش نمايش فيلم هیچکاک / تروفو

دانلود با کيفيت Bluray 360p

————————————————————————————————————————————————————————————-

دانلود با کيفيت Bluray 720p {دوبله فارسی}

حجم فايل ۷۲۱ مگابايت

دانلود با کيفيت Bluray 1080p  {دوبله فارسی}

حجم فايل ۱٫۲۹ گيگابايت




فیلم های پیشنهادی ... 

ترسناک, هیجان انگیز

داستان این فیلم در مورد مادر تنهایی می باشد که ناگهان در یک مرکز پزشکی از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که یک بچه ی 9 ماهه در شکم خود دارد. کمی بعد او راز وحشتناکی کشف می کند و ان این است که همه ی مردم مرده اند. همانطور که او در حال تلاش برای فرار کردن از آن جا است ، متوجه می شود این موجودات مرزهای مرگ را دستکاری کرده اند و مردم را از مرگ به زندگی باز میگردانند اما آن هایی که به زندگی باز گشته اند ، تنها نیستند و ….

Stars: lara gilchrist, benjamin arthur, torri higginson, mark taylor

دیدگاه بگذارید

Be the First to Comment!

avatar
wpDiscuz
Copyright © 2015-2016 - Design By PonishWeb